08.04.2010

Hjemme ser de slik ut......


Er det noe jeg vet, som jeg hører hver gang jeg er på jobb.Så er det at folk ikke helt klarer å se varen helt hjemme hos seg selv.
Og jeg vet at det kan være vanskelig !!


Så denne gangen vil jeg vise dere noen av Ciro sine varer, hjemme hos meg. De ser nemelig helt anderledes i private hjem, enn i varehyllene og eskene.


Denne lampen fikk vi inn før påske. Og jeg må si at jeg falt fullstendig for denne lange skjønnheten som er 75 cm lang, og kun koster 449 kr.

Lampen er kanskje minimalsistisk i stilen, men passer vel i alle hjem.
Kontraster er bra...som dere ser, kan den passe på fjellhytta, i ett designer hjem eller bare i ett vanlig hjem på Stjørdal.



Dette store speilet koster 399, og det er en meget bra pris for ett slikt stort speil. Jeg elsker mønsteret på speilet.
Det ser ut som en milion dollar mirror !!



På veggen hang jeg reinsdyrert mitt. Det koster 249 kr, å kan brukes til så mangt. Som her, som nøkkelholder, smykke holder, skjerf holder ol.......
Jeg har iallefall ett i gangen og ett på badet med smykker



Jeg føler at det var på tide å vise noe annet enn den shabby chic stilen vi har visst en del av.
Vi vil vise at vi er en butikk som favner alle stiler og trender.

Jeg (blogger All of Irina ) har selv hatt design butikk og har jobbet som dekoratør.
Jeg syns det er virkelig artig å se varer her, som JEG VET de har på de mest trendy designerbutikkene i Oslo.
Det var en glederlig nyhet for meg da jeg begynte å blogge for Ciro. Det er som en skattejakt som aldri slutter.
Det er varer som fanger mitt øye. Som fryder, og dekker mitt interiør behov.

Det er også en betengnelse som passer Ciro....og det er kontraster. Her finne du de søteste blomster dukene, designer lampene, solide keramikk krus, til de fineste festserviset.

Og trenger du noen skruer og verktøy til å henge opp speilet ??
Ja, da har vi det også.......

Ha en fin dag og velkommen innom .

PS !! Har du kjøpt noe på Ciro som du kunne ha tenkt deg å vise bilder av  ?
Send meg en mail med bildet på iguzman@start.no

For fler bilder av disse varene kan du gå inn på all of irina.

Mvh irina, fra all of irina

2 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe bra blogg, og kjempe fin kommode!! er den også kjøpt på ciro? skulle virkelig hatt en sånn;)

Anonym sa...

Hei! kjempe fin blogg du hadde, likte alle typer interiør du har :)... Falt virkelig for det speilet, hvor har du kjøpt den fra? :) ønsker meg gjerne et sånt speil.