29.04.2010

Taaaataaaa !!!! Og vinnerene av ordet LOVE er ....



Ide- puffen fra Namsos !!

Det rare i dette folkens, er at der er kun trøndere som har vunnet !!

Og BELIVE ME !! At dette er trekninger som ikke blir utført av meg engang !! Slik at det skal bli 100 % rettferdig.

Okke som. Neste uke har jeg en kjempefin gave.....igjen....

Og så har jeg sett for meg en veldig veldig fin gave....men den må jeg spørre sjefene om......
Følg med å se hva neste ukes gave er....
Forresten har vi fått inn de fine utemøblene på Ciro !! NYDELIGE !!

Og så er det kampanjepris på den !!! Tenke, tenke, tenke.....for me LIKE a lot !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye til vinneren:)*misunnelig*
Du må legge ut bildene av utemøbleme,holder nemelig på å lage veranda og møblene er ennå ikke handlet inn.kanskje jeg må ta turen til CIRO:)klem

ide-puffen sa...

HURRA HURRA HURRA. Første jeg har vunnet, og det ble LOVE. Naijs :)

(eddas) sa...

Grattis til vinneren...
når skal denne halvtrønderen vinne da???:):)
ha en fin dag snuppa
eddaKlemmer til deg