28.05.2010

Super super SALG !! 50 % AVSLAG PÅ ALLE POTTER !!!


Heisann :)

I går på jobb oppdaget jeg noen nydlige store krukker. De har vært der, men jeg så de først i går.
Åhh sånn vil jeg ha !! Brøt jeg ut i.

Ja de koster 250 kr nå !! Tulla du !!

NEI !!
Zinkpotte som hortensia er i. NÅ 85 kr.


Forsommeren her har vært kald, sur og bløt. Det inspirere ikke folk til å plante. Disse hvite er kjempe lekre....de er store og høye.Den største koster 250 kr NÅ.


Så i dagens bilder viser jeg deg bilderas av nydelig potter til halv pris !!

Da er det artig, billig og inspirerende å gjøre uterommet til akkurat slik du drømmer om.
HUSK også at vi har kjempepriser på utemøbler.



Pottene til venstre er resirkulert trailerhjul. Jeg bruker den største som skittentøyskurv. Og den minste har jeg i dusjen med hår og vaske produkter
Den store koster NÅ 300 kr, og den lille 200. Den helt svarte med sømmer er av samme material.
Supert å plante i, men også supre for å ha strikketøy, magasiner, vaskeprodukter og leker .
Ja, til alt :)

De koster nå 99 kr !!



Sjekk disse høye hvite. Finnes i tre størrelser. Utrolig dekorative, enkle og vakkre.



Vi har potter til den romantiske, den minimalistiske, til den ordinære, til hytta ved sjøen eller fjellet.
Vi har potter til en liten leilighet eller til en kjempestor villa.


99 kr !! Til den som liker simpel living og resirkulering.


Nydelig kurver til å plante urter, oliventre og blomster. Eller hvorfor ikke ha leker eller magasiner i ?



Krukker på golvet, på veggene og hengende i taket :)



Krukker som er redesign, svarte, betong, tre, bast, zink, rosa., grønn......






Har du kun en liten ballkong,hva med denne. Få to planter på en liten plass :)



ME LIKE !!














Disse to store svarte er supernydelig !! De er 65 cm store og 55 cm i diameter. De er enkle, vakre og bare.....
Finner ikke ord. Jeg har satt av to stk bak på lageret.
250 kr stk !!

Jeg bare lurer på om mannen min ser dem når jeg kommer hjem med dem ??
De er ikke sååååå store....


Billige potter og krukker i alle slag. Så ta dere en tur så fort som mulig for her kommer det til å fly unna :)

I morgen er en fin dag å handle krukker på :)

MVH Irina fra all of Irina

Ingen kommentarer: